Reklamacije

Kupovina kod nas je sigurna i bez rizika, te uslugu potrošaču pružamo na način koji je u skladu sa profesionalnom pažnjom i dobrim poslovnim običajima. 

U slučaju reklamacije proizvoda, učinit ćemo sve da reklamaciju riješimo brzo, korektno i u skladu sa zakonom.

Ako prilikom upotrebe ustanovite da proizvod ima nedostatak propisan odredbama Zakona o zaštiti potrošača, molimo da nas neodložno kontaktirate ili podnesete zahtjev za reklamaciju putem maila ili pošte

Telefon: +387 65 278 099
E-mail: salon@globo-lighting.ba
Adresa: Branka Popovića 27A,  78000 Banja Luka

U zahtjevu za reklamaciju je potrebno navesti:

  • Broj narudžbe i šifru proizvoda
  • Vaše ime, prezime, adresu i broj telefona
  • Kratak opis nedostatka na proizvodu i, ako je moguće, fotografije proizvoda.

Uz zahtjev se obavezno prilaže fiskalni račun, garantni list, te ostala dokumentacija propisana zakonom.

Po zaprimanju zahtjeva ćemo Vas neodložno kontaktirati, odnosno dostaviti odgovor na Vaš zahtjev za reklamaciju u najkraćem roku, a najkasnije u roku od 8 radnih dana od dana podnošenja zahtjeva. 

Ukoliko ne dobijete naš obavezan odgovor , molimo Vas da nas kontaktirate putem navedenih kanala.

Za sve dodatne informacije, stojimo Vam na raspolaganju:

📧 E-mail: salon@globo-lighting.ba

📞 Telefon: +387 65 278 099

🕒 Radno vrijeme podrške:
Ponedjeljak – petak: 09:00 – 20:00
Vikendom i praznicima: korisnička podrška nije dostupna.


Hvala vam na povjerenju!
Vaš Globo Lighting tim